Бізнес через Інтернет

Інтернет-офіс Представника

Інтернет-вітрина Представника

Персональні дані

Мобільний додаток

Використовуй Інтернет по максимуму

Твій Онлайн Путівник

Майже 16 млн. українців є користувачами Інтернету, що є третиною населення України, а кожний п’ятий з них ЩОДЕННО заходить до мережі Інтернет. Ось чому компанія Avon пропонує інформативний інтернет-офіс, з найсучаснішою on-line системою. Адже це інноваційний шлях розвитку бізнесу у відповідності з усіма вимогами сучасності. Ми робимо усе можливе, аби Ви швидко, зручно, а головне надійно збільшували свій дохід.

 

ІНТЕРНЕТ-ОФІС ПРЕДСТАВНИКА

 
Бажаєте легко і просто орієнтуватись на Вашій персональній сторінці в Інтернеті, тоді цей розділ саме для Вас.
Дізнавайтесь прості кроки для отримання важливої інформації, перевірки стану рахунку, перегляду електронних документів.


Головна сторінка відкривається на розділі «Найкращі пропозиції». В даному розділі Ви можете переглянути інформацію по Кампанії в електронному виді, а саме: каталог поточної кампанії, каталог наступної кампанії, періодичний журнал «Мій Avon», а також флаєр «Розпродаж». У Вас також буде можливість ознайомитись з діючими програмами, акціями і корисними порадами для Вашого бізнесу.
Ваш Online офіс складається з 12 важливих блоків і розділів, з якими Ви зараз більш детально познайомитесь, а саме:
  1. Мій офіс (вкладка на головній сторінці)
  2. Стан рахунку
  3. Замовлення
  4. Зверніть увагу
  5. Інформація
  6. Повідомлення
  7. Мої замовлення
  8. Мій офіс (окремий розділ)
  9. Інформація
  10. Навчання
  11. Сервіс
  12. Програми

1. Мій офіс (вкладка на головній сторінці)
Щоб подивитися інформацію про стан Вашого бізнесу, потрібно натиснути на вкладку «Мій офіс»:
Блок 1
Блок «Поточна Кампанія» показує, на яку суму були розміщені замовлення протягом Кампанії, яку Представницьку винагороду Ви отримаєте і скільки Клієнтів Ви обслужили (стовпець Пот. Рік, - Поточний Рік). Другий стовпець «Попер. рік»(Попередній рік) показує стан Вашого бізнесу в цій же Кампанії минулого року. А стовпець «Поред. Камп.» (Попередня Кампанія) - стан бізнесу в Попередній Кампанії.

Зверніть УВАГУ! Дані в першому стовпці (поточ. Рік.) відображаються приблизно. Остаточними вони стають після обробки замовлень.

Посилання «Як збільшити кількість Клієнтів» переадресує Вас на статтю про методи і прийоми збільшення своєї Клієнтської бази.
 
Блок 2
У цьому блоці містяться посилання на заохочувальні програми, що діють в даний період Кампанії, додаткові сервіси, що пропонує компанія і на інструкцію по роботі з online офісом.

2. Стан рахунку
Цей блок відображає стан Вашого рахунку на даний момент.

Баланс - це всі оброблені замовлення, на які Вам виставлений рахунок (інвойс) і які підлягають оплаті.
Сума боргу - це неоплачені замовлення, які перейшли в статус боргів, згідно з процедурою.
Ліміт кредиту - це різниця між Вашим лімітом кредиту, балансом і боргом. Іншими словами - це та сума за цінами інвойсу, на яку Ви можете розмістити замовлення.

3. Замовлення

У цьому блоці Ви можете побачити створені, але не відправлені в компанію замовлення, а також посилання, що переадресує Вас на функцію розміщення нового замовлення або ж його продовження.

4. Зверніть увагу
Цей блок звертає Вашу увагу на відсутність будь-якої інформації у Вашому профілі на сайті. Причому, цей блок з'являється тільки у тих користувачів, у яких не дістає даних в профілі. 
Натиснувши на повідомлення, Ви перейдете в свій профіль і зможете заповнити його відсутньою інформацією.

Якщо ж у Вас в профілі заповнені всі поля, то в цій частині буде відображатись інформація про надходження на Вашу сторінку замовлення від Клієнта за допомоги "Електронного каталогу з функцією магазина".

5. Інформація

Цей блок дає можливість самостійно змінити пароль для входу на Вашу сторінку.

Натисніть на посилання:
Вам необхідно заповнити всі поля і натиснути на посилання "НОВИЙ ПАРОЛЬ". Пароль буде одразу змінено.

6. Повідомлення

В цьому блоці компанія розміщує найважливіші повідомлення для Вашого бізнесу.

7. Мої замовлення

У розділі «Мої замовлення» Ви корегуєте, відправляєте замовлення, налагоджуєте контакт з Вашими Клієнтами і ще дуже багато корисного, а саме:
  • Закладка "Розмістити замовлення" дозволяє перейти на сторінку для розміщення замовлення за допомогою посилання.
  • Додаткове посилання "Мої замовлення" дозволяє Вам слідкувати за перебігом процесу відправки і опрацювання замовлення.

    В цьому блоці Ви можете переглянути відправлене замовлення (натиснути номер замовлення), сплатити замовлення за допомоги сервісу «Portmone» (натиснути «Сплатити зараз»), а також можете переглянути ел. пакет документів для Вашого замовлення (натиснути на номер інвойсу): інвойс, пакувальний лист.

  • Посилання "Графік обслуговування" дозволяє переглянути графік розміщення і отримання замовлення.

  • Посилання "Мої Клієнти" відкриває створену Вами базу Клієнтів, де відображається найважливіша інформація про Ваших Клієнтів.
  • Про надзвичайні можливості посилання "Особистий Інтернет-магазин" можно дізнатися тут.
  • Що пропонує "Електронна форма повернень" можно дізнатися за посиланням.

8. Мій офіс (окремий розділ)

Розділі "Мій офіс" надає Вам найнеобхіднішу інформацію для Вашого бізнесу:
  • "Баланс рахунку"

    Блок №1 – тут обирається період, за який ви бажаєте переглянути транзакції * по Вашому рахунку.
    Блок №2 – необхідно обрати тип транзакції, який Ви бажаєте переглянути.
    Блок №3 – відображає в якій кампанії було проведено транзакцію.
    Блок №4 – дата проведення транзакції.
    Блок №5– зазначає, яка саме транзакція була проведена по рахунку (оформлення замовлення, повернення коштів, оплата коштів).
    Блок №6 – дата коли було сплачено замовлення.
    Блок №7 – колонка «Дебіт» показує суму, що додалась до Вашого балансу** (наприклад було опрацьовано замовлення).
    Блок №8 – колонка «Кредит» показує суму, що віднялась від Вашого балансу.
    Блок №9 – «Баланс» показує суму, яку необхідно сплатити після тієї чи іншої транзакції.

     

    * Транзакція (трансакція) це здійснення закінчених дій стосовно визначеного об'єкта, що переводить цей об'єкт з одного постійного стану в інший. В різних областях використання цього поняття існують певні відмінності у тлумаченні слова. Так наприклад: в економіці, транзакція означає зміну права розпорядження матеріальними благами або послугами, в якій бере участь більш ніж один суб'єкт. Або банківська операція, яка полягає в переведенні коштів з одного рахунку на інший.
    ** Баланс - (фр. balance - ваги) стан Вашого особового рахунку на ту чи іншу дату. 
     

  • "Моя особиста інформація"


    Особисті дані – це посилання, яке дозволяє переглянути або змінити Ваші: прізвище, ім’я, номер телефону, e-mail.

    Додаткові дані – тут можливо переглянути інформацію про Вашого Лідера і Менеджера району, також дізнатись їх контактні дані.
     

  • "Діючи програми"


    У розділі Президентський клуб можна переглянути: Ваш статус; привілеї; пропозиції клубу, новини клубу, поспілкуватись в форумі (про «Форум» читайте в розділі "Засоби комунікації з компанією")

    Зверніть УВАГУ! Дані в цьому розділі відображають інформацію за попередню кампанію.
     

  • "Відправити рекомендацію" - дає можливість зарекомендувати Вашого друга, подругу для співпраці з компанією.

9. Інформація

В цьому блоці розміщена найважливіша інформація про компанію.
  • Закладка "Останні новини" дозволяє перейти на сторінку з публікацією статей про новини і найвизначніші досягнення компанії.
  • Закладка "Програми" дозволяє слідкувати за правилами проведення програм.
  • Посилання "Правила співробитництва" дозволяє перейти на сторінку, де можна ознайомитись з політикою та процедурами Компанії.
    А саме: ознайомитись з кредитною політикою, процедурою повернень, інструкціями з розміщення та оплати замовлень, системою знижок для Представників та ін.
  • В закладці "Мої повідомлення" розташовані найважливіші повідомлення для Вашого бізнесу.

10. Навчання

В цьому розділі розміщена інформація для полегшення Вашої роботи в Компанії.
  • В посиланні "Тренінги та курси" Ви можете розміщувати інформацію щодо навчання своїх Представників.
  • В закладці "Онлайн-курси" Ви можете ознайомитись з інформацією, як стати експертом з продукції та збільшувати свої доходи, а також наведені деякі техніки продажу.
  • Натиснувши на посилання "Вебінари" Ви дізнаєтесь, як зареєструватися на найближчий вебінар, передивитися поперені у "Відеотеці" та скористатися матеріалами вебінарів з "Бібліотекі".

11. Сервіс

В цьому розділі Ви дізнаєтесь все про сервіс, якій надає компанія Avon своїм Представникам.

12. Програми

Ви можете дізнатися про діючи програми Компанії.

,

ІНТЕРНЕТ-ВІТРИНА ПРЕДСТАВНИКА

 
Особиста інтернет-вітрина - це зручний спосіб: вибирати і демонструвати продукти, повідомляти про спецпропозиції, отримувати нових Клієнтів.

Завантаж детальну Інструкцію з використання інтернет-вітрини, або переглянь відеоінструкцію.

Додатково тільки для Клієнтів інтернет-вітрини – спеціальні акції і ПРОМОКОДИ.
Інструкція з використання промокодів.

Ділись промокодами та використовуй my.avon.ua по максимуму!