Дивитися відео інструкцію з оформлення замовлень avon
|
Як розпочати Інтернет замовлення |
На Вашій персональній сторінці в Інтернеті у Вас є можливість перейти для розміщення замовлення двома способами: |
- На головному меню навігації є розділ «Розмістити замовлення»
- На головній сторінці сайту на панелі праворуч, в блоці «Замовлення» посилання «Розпочати нове замовлення»
Зверніть УВАГУ! В даному блоці «Замовлення» Ви можете побачити створене раніше замовлення, що не було відправлене в компанію: |
|
Якщо Ви натиснете на посилання «Натисніть тут», Ви відкриєте збережене раніше замовлення, зможете його від коректувати і відправити на опрацювання до компанії.
Якщо Ви натиснете «Розпочати нове замовлення», то те замовлення яке було збережено на сайті раніше приєднається до нового. Тому якщо Ви вже не зацікавлені в збережених раніше кодах, Вам необхідно буде їх видалити із замовлення. Як видаляти коди з замовлення дивись на фото вище.
Після натискання одного із запропонованих посилань Ви переходите на першу сторінку оформлення замовлення. На цій сторінці Вам необхідно зазначити наступне: |
|
- Обрати Кампанію — обираєте діючу кампанію.
- Вибрати тип замовлення — оберіть тип замовлення: регулярне замовлення або експрес замовлення.
- Вибрати Клієнта — Ви можете обрати Клієнта, а також, при необхідності додати в свою базу нового Клієнта. (див. розділ «Інтернет бізнес»)
- Невідправлені замовлення — в даному блоці відображається замовлення, яке не було відправлене в компанію. Натиснувши на номер замовлення Ви можете його продовжити. Якщо Ви натиснете на «розпочати замовлення», то збережене замовлення приєднається до нового замовлення.
- Зверніть увагу — в цьому блоці відображається інформація в тому випадку, коли надходить замовлення від Вашого Клієнта, який замовив через електронний каталог. Для більш детальної інформації дивіться на спосіб розміщення замовлення «Каталог».
- Календар — скористайтеся календарем, щоб дізнатися графік розміщення та отримання замовлень для обраної кампанії.
|
Інструкція по використанню Календаря кампаній та Графіку обслуговування
Відправте регулярне замовлення за допомогою SMS!
Це просто: досить мати під рукою мобільний телефон будь-якої моделі і відправити замовлення в вигляді простого SMS-повідомлення!
Це зручно: якщо у Вас немає доступу в Інтернет, або Ви знаходитесь у відпустці, Ви завжди можете скористатися даним сервісом і розмістити замовлення.
Це недорого: Вартість SMS для абонентів мережі ПрАТ «Київстар» становить 0,94 грн., ТОВ «лайфселл» (lifecell) становить 0,94 грн., ПрАТ "МТС Україна" (МТС та Vodafone) – 0,94 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.
Зверніть УВАГУ! Відправити SMS замовлення можна тільки на свій персональний номер рахунку і тільки з номера мобільного телефону, який зареєстровано в Компанії. Якщо Ви зареєстровані на сайті my.avon.ua, Ви можете перевірити або змінити номер мобільного телефону в розділі "Мій офіс/Моя особиста інформація", поле "Мобільний телефон". |
Як відправити SMS замовлення
|
Всі складові простого SMS замовлення обов’язкові і вводяться через пробіл в наступному порядку:
Приклад: |
|
ZR — обов’язкові літери, які ставляться на початку SMS замовлення і означають регулярне замовлення.
Номер Кампанії — позначаеться однозначним (без нулів) або двозначним числом.
Номер рахунку — містить від 6 до 8 символів (тільки цифри).
Кількість Клієнтів — містить від 1 до 2 символів (тільки цифри).
Код товару — повинен бути тільки з 5 цифр
Кількість замовленого товару — повинен містити максимально 2 символи (тільки цифри).
SMS замовлення необхідно відправляти на номер 4111.
Довжина повідомлення для національних операторів, окрім МТС необмежена.
Для абонентів МТС довжина повідомлення залишається 160 знаків. Якщо довжина замовлення перевищує 160 максимально допустимих для СМС-повідомлення знаків, необхідно розбити замовлення на декілька та набрати його кількома oкремими повідомленнями, кожне з яких містить тип замовлення, номер Кампанії і особовий рахунок та кількість клієнтів.
Зверніть УВАГУ! Навіть якщо можливості Вашого телефону дозволяють відправляти більш довгі повідомлення, нашою системою вони поки що прочитані не будуть. Тому, довгі повідомлення обов’язково необхідно розділяти у цій Кампанії не більше 160 знаків кожне.
Зверніть УВАГУ! Замовлення відправлене за допомогою SMS, буде опрацьовано як регулярне замовлення. Вам обов’язково має надійти підтвердження на Ваш мобільний номер телефону у вигляді SMS повідомлення
Зверніть УВАГУ! Останній день розміщення замовлення на третьому тижні Кампанії – згідно графіку району структури.
Зверніть УВАГУ! При розміщенні SMS замовлення не ставте в повідомлення ком, крапок та інших знаків пунктуації.
Зверніть УВАГУ! Розміщення СМС замовлення можливо лише після надання згоди щодо обробки та використання персональних даних. Надати таку згоду на персональній сторінці потрібно не менш, ніж за ТРИ години до розміщення замовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|